2011. augusztus 31., szerda

19"-os LCD monitor TFT NMÁ!!!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft


YAKUMO TFT 19 SLi 900P
kép szerint!!
Termék azonosító:
Márka Yakumo
Modell 19 SLI
Főbb jellemzők:
Flat Panel LCD TFT (Active Matrix)
Mérete 48, 26 cm
Képarány 05: 04
Kontrasztarány 450: 1
Maximális felbontás: 1280 x 1024
Fényerő 250 cd / m²
Dot Pitch 0, 294 mm
Válasz idő 16 ms
Műszaki jellemzők:
Szinkronizálás tartomány - Vízszintes 30-80 kHz
Form Factor Desktop
Színmélység 24 bit (16, 7 millió szín)
Csatlakozás:
Analóg Videooeingang port 1 x 15 tűs D-Sub csatlakozó
Egyéb:
Külső Szín Ezüst
kipróbálni ki lehet személyes átvétel esetén!
Sokáig gond nélkül ment, de jó ideje a szekrénybe pihen, most kipróbáltam és pár perc után becsikozodott a kép! szerelő azt mondta forrasztási hiba vagy csak a kábel nincs benne rendesen a kábelt megmozgatva eltünt a jelenség az is lehet hogy csak megtört  a kábel, de akár komolyabb is lehet a baj!
Csak az licitáljon akit ez a tény nem zavar én nem fogom visszavenni és szereltetni se, nem fogok vele foglalkozni!!!!
Eddig nem használtam a hangszórókat, de most kipróbáltam azt is és az egyik hangszóró nem szol szépen, de mondjuk szerintem csak disznek való bele szép hangja sose lesz egy monitorba rakott hangszórónak...
csere lehet, de inkább pénz kellene....
Fix áron üsse le! - és azonnal megkapja a bankszámlaszámomat, ha  befizeti a bankba (Otp, vagy Allians)akkor még aznap el is postázom a terméket. Becsomagolva (postakészen) várja hogy az öné legyen! Természetesen személyesen is át lehet venni!!



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-03 00:27
. 19"-os LCD monitor TFT NMÁ!!!! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft